هدایای تبلیغاتی اسکار

ساخت وبلاگ

 اگر به عنوان صاحب کسب‌وکار به هدیه تبلیغاتی فکر می‌کنید که نام برندتان را در طول سال‌ها در معرض دید مخاطبان و مشتریان قرار دهد باید کالایی را انتخاب کنید که افراد در طول روز به آن نیاز داشته باشند و به طور مکرر از آن استفاده کنند. لیوان و ماگ یکی از این کالاهاست که تنوع زیادی دارد. ما به شما لیوان مات تبلیغاتی را پیشنهاد می‌کنیم.

از آنجایی‌که لیوان‌ها و ماگ‌های سرامیکی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف بسیار فراگیر شده‌اند و بسیاری از کسب‌وکارها برای هدایای تبلیغاتی این لیوان‌ها را انتخاب می‌کنند، لیوان‌های‌ مات تبلیغاتی جایگزین مناسبی برای ایجاد خلاقیت و تنوع در انتخاب لیوان تبلیغاتی برند شما به شمار می‌آید.

بسیاری از افراد نوشیدن مایعات در لیوان شیشه‌ای را به لیوان‌های فلزی، سرامیک یا پلاستیکی ترجیح می‌دهند. از نظر بهداشت و سلامت هم لیوان‌های شیشه‌ای برای نوشیدن چای، قهوه و نوشیدنی‌های داغ بسیار مناسب‌تر از لیوان‌های پلاستیکی است.

لیوان مات یک لیوان شیشه‌ای نشکن است که از چند لایه شیشه که تحت فشار و حرارت به هم متصل شده‌اند ساخته شده است. این لیوان‌ها با ارتفاع و حجم استاندارد مورد استقبال مخاطبان قرار می‌گیرد و به طور مرتب در طول روز از آن استفاده می‌کنند.

لیوان‌های مات تبلیغاتی با مواد اولیه مرغوب ساخته می‌شوند و شما می‌توانید با خیالی آسوده نوشیدنی‌های داغ یا سرد را در این لیوان‌ها بنوشید. این لیوان‌ها در بیشتر مواقع به صورت دسته‌دار تولید می‌شوند تا افراد موقع نوشیدن نوشیدنی‌های داغ به راحتی لیوان را در دست بگیرند و نوشیدن چای یا قهوه لذت ببرند.

 لیوان مات از جنس شیشه است و لایه بیرونی آن با لعاب مات پوشانده می‌شود. با چاپ طرح‌های مختلف و جذاب روی لیوان‌های مات زیبایی آنها چند برابر می‌شود. طرح‌هایی نظیر انواع گل، اشکال هندسی و طرح‌های فانتزی این لیوان‌ها را به گزینه‌هایی دوست‌داشتنی برای استفاده در محل کار و منزل تبدیل کرده‌اند.

لیوان‌های مات را می‌توان برای شست‌وشو داخل ماشین ظرف‌شویی قرار داد. لعاب و طرح‌های چاپ‌شده روی آن بسیار باکیفیت است و در شست‌وشو با ماشین ظرف‌شویی آسیبی نمی‌بیند.

اگر لیوان‌های مات را برای هدایای تبلیغاتی کسب‌وکارتان انتخاب کرده‌اید می‌توانید نام و لوگوی برند خود را روی این لیوان‌ها چاپ کنید و آنها را به مخاطبان هدف خود هدیه دهید.

از آنجا که لیوان‌ مات تبلیغاتی از دوام خوبی برخوردارند مدت زمان زیادی قابل استفاده هستند و مشتریان شما در هر بار استفاده از این لیوان‌ها نام برند شما را می‌بینند و نام برندتان در ذهن آنها تثبیت می‌شود.

اگر به عنوان صاحب کسب‌وکار قصد دارید به کارکنان خود هدیه تبلیغاتی اهدا کنید لیوان‌های مات تبلیغاتی یکی از گزینه‌های مطلوب و مقرون‌به‌صرفه است. این لیوان‌ها برای کارمندان بسیار کاربردی هستند و می‌توانند در طول روز آب، چای، قهوه، شربت و هر نوشیدنی دیگری را در آن بنوشند.

نوشیدنی‌ها در همه مهمانی‌ها و نشست‌ها حضور دلچسبی دارند. اگر قرار است از طرف کسب‌وکار شما همایش، نشست یا مجلسی برگزار شود می‌توانید نوشیدنی‌ها را در لیوان مات تبلیغاتی در حالی که لوگوی برندتان روی آن نقش بسته برای مخاطبان و مهمانان خود سرو کنید تا خاطره برندتان را برای همیشه در ذهنشان تثبیت کنید.

لیوان‌های مات را می‌توان در رنگ‌های مختلف سفارش داد اما معمولا به صورت سفید و یخی در بازار عرضه می‌شوند. با چاپ لوگوی برند خود روی این لیوان‌ها آنها را سفارشی‌سازی کنید. از رنگ‌های تیره برای چاپ لوگو استفاده کنید تا بیشتر خود را روی زمینه سفید لیوان نشان دهد.

ممکن است افراد لیوان‌های مات تبلیغاتی را همراه خود به مکان‌های دیگر ببرند. در این صورت افراد بیشتری لوگوی برند شما را روی لیوان می‌بینند و برندتان برای آنها تداعی می‌شود. بنابراین این لیوان‌ها همچون تبلیغی زنده برای برند شما عمل می‌کنند.

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 196 تاريخ : يکشنبه 15 دی 1398 ساعت: 12:46

هداياي تبليغاتي پزشکي گزينه‌اي شايسته براي بازاريابي کسب‌وکارهايي است که در حوزه پزشکي و سلامت فعاليت دارند. براي هديه به پزشکان که از منزلت اجتماعي بالايي برخوردارند بايد هداياي تبليغاتيمناسب با شان آنها را در نظر بگيريد. اگرچه هداياي تبليغاتي پزشکي معمولا قيمت بالايي دارند اما تاثير درخور توجهي بر پيشبرد اهداف بازاريابي خواهند گذاشت.

انواع هداياي تبليغاتي پزشکي

هديه تبليغاتي پزشکي در فعاليت روزمره پزشکان و در طول ويزيت و معالجه بيماران کاربرد دارند. اين هدايا در دو دسته دائمي و يک‌بارمصرف تقسيم‌بندي مي‌شوند.

محصولات يک‌بار مصرف مانند ست حوله، ماسک‌هاي سه‌لايه، گاز استريل و دستکش‌هاي طبي هستند که با چاپ لوگو و نام برند روي آنها سفارشي‌سازي مي‌شوند و به مخاطبان هدف هديه داده مي‌شوند تا نام برند را به آنها يادآوري کنند.

محصولات يک‌بار مصرف قيمت پايين‌تري نسبت به هديه تبليغاتي پزشکي دائمي دارند و براي کسب‌وکارهايي که بودجه محدودي را براي بازاريابي با هداياي تبليغاتي در نظر گرفته‌اند مناسب‌ترند اما طبيعي است که دوام زيادي ندارند و مدت زمان محدودي در معرض ديد مخاطبان قرار دارند. 

تب‌سنج تبليغاتي، دستگاه تست قند، تب‌گير ديجيتالي، فشارسنج ديجيتال مچي، فشارسنج بازويي، جعبه کمک‌هاي اوليه، ترازو ديجيتال، ماساژورهاي برقي و دستي و... نمونه‌هايي از هداياي تبليغاتي پزشکي دائمي هستند که با توجه به ميزان بودجه مي‌توانند انتخاب شوند.

پزشکان تقريبا هر روز از تب‌سنج‌ و فشارسنج‌ براي معاينه بيماران استفاده مي‌کنند. بنابراين با انتخاب اين دو کالا و چاپ لوگو و نام برندتان روي آنها کسب‌وکار خود را در مطب پزشکان تبليغ مي‌کنيد. روزانه افراد زيادي مورد معاينه قرار مي‌گيرند و نام برند شما روي تب‌سنج‌ و فشارسنج‌ در معرض ديدشان قرار مي‌گيرد. اگر افراد با برند شما آشنايي نداشته باشند حتما درباره آن کنجکاو خواهند شد و اگر هم از قبل با کسب‌وکار شما آشنا باشند نام برند شما در ذهنشان تثبيت خواهد شد.

از آنجايي‌که تب‌سنج‌ و فشارسنج‌ دوام زيادي دارند هديه تبليغاتي بلندمدت محسوب مي‌شوند و براي مدتي طولاني مي‌توانند افراد را به سمت برند شما جذب کنند. شرکت‌هاي تجهيزات پزشکي و فروشنده‌هاي لوازم بهداشتي از اين هداياي تبليغاتي براي مخاطبان خود استفاده مي‌کنند.

در سال‌هاي اخير ترازو ديجيتال يکي از وسايل پرکاربرد در منزل محسوب مي‌شوند. کنترل وزن دغدغه افراد زيادي است و براي رسيدن به وزن ايدئال به کمک رژيم غذايي و ورزش نياز به ترازو دارند تا وزن خود را اندازه‌گيري کنند. ترازوهاي ديجيتال در انواع و طرح‌هاي مختلفي در بازار عرضه مي‌شوند. اين ترازوها معمولا قابليت تحمل وزن بالا تا 150 کيلو را دارند. بعضي از ترازوهاي ديجيتال قابليت‌هاي ديگري در زمينه پايش سلامت دارند و ميزان سوخت‌وساز، چربي، ماهيچه، آب و... بدن را اندازه‌گيري مي‌کنند.

شما مي‌توانيد با توجه به ميزان بودجه‌اي که در نظر گرفته‌ايد ترازو را انتخاب و نام برند و لوگوي خود را روي آن چاپ کنيد و به مشتريان هدف خود هديه دهيد. افراد در هر بار استفاده از ترازو به ياد برند شما خواهند افتاد. با اين شيوه در طول زمان برند خود را براي افراد تبليغ مي‌کنيد. از آنجا که ترازو از دوام خوبي برخوردار است تا چند سال نام برندتان را براي افراد تداعي مي‌کند.

فشارسنج مچي و بازويي يکي ديگر از هديه‌هاي تبليغاتي پزشکي است که علاوه بر پزشکان براي بسياري از افراد به ويژه بيماراني که نياز به اندازه‌گيري مداوم فشار خون دارند در زندگي روزمره کاربرد دارد. با بالا رفتن سن، ابتلا به فشار خون در بسياري از افراد اجتناب‌ناپذير است. وجود دستگاه‌هاي فشار سنج مچي و بازويي در منزل مي‌تواند ميزان فشار خون را نشان داده و از خطرات احتمالي پيشگيري کند. کار کردن با اين دستگاه‌ها بسيار آسان است فقط بايد به مواردي توجه کرد تا نتيجه دقيق‌تر باشد.

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 182 تاريخ : دوشنبه 9 دی 1398 ساعت: 13:32

در میان تمام هدایای تبلیغاتی که در حال حاضر از سوی کسب‌وکارها به عنوان ابزار بازاریابی مورد استفاده قرار می‌گیرد ماگ‌ های تبلیغاتی هنوز هم یکی از محبوب‌ترین یا بهتر است بگوییم محبوب‌ترین هدیه تبلیغاتی به شمار می‌آیند.

به ماگ های تبلیغاتی فکر کنید. کاربرد آنها در زندگی روزمره فوق‌العاده است. وقتی در طول روز در محل کار دچار تنش می‌شویم برای آرامش اعصاب نوشیدن قهوه، چای، شیر، دمنوش یا نوشیدنی‌های دیگر را انتخاب می‌کنیم. اینجاست که لیوان تبلیغاتی اولین چیزی است که به سراغش می‌رویم. علاوه بر این از لیوان یا ماگ های تبلیغاتی می‌توانیم به عنوان دکوری، جاقلمی رومیزی یا جاشکلاتی استفاده کنیم و با قرار دادن آنها روی میز فضا را هم زیباتر کنیم.

فکر می‌کنید همه آنچه درباره کاربردهای ماگ‌های تبلیغاتی وجود دارد همین است؟ ماگ‌ها هدایای تبلیغاتی بسیار جالبی هستند. در ادامه 15 حقیقت جالب درباره ماگ های تبلیغاتی را با هم مرور می‌کنیم:

1. اولین لیوان جهان از استخوان و در عصر نوسنگی ساخته شد. در آن زمان مردم نمی‌دانستند باید از چه ماده‌ای برای ساخت لیوان استفاده کنند. آنها گزینه‌های زیادی در اختیار نداشتند و تنها کار معقول و منطقی استفاده از استخوان و چوب برای  ساخت لیوان بود.

2. شما می‌توانید از ماگ قهوه‌تان برای نوشیدن چای هم استفاده کنید. اما بهتر است بدانید یک ماگ قهوه معمولی ظرفیتی حدود دو فنجان چای دارد.

3. واژه ماگ در زبان انگلیسی برای صورت هم به کار می‌رود. کلمه «mugshots» که به عکس بازداشت اشاره دارد برای تصاویر کوچک از سر افراد به کار برده می‌شود.

4. در حال حاضر بیشتر از ماگ‌های سرامیکی برای نوشیدن چای یا شکلات داغ استفاده می‌کنیم. اما در گذشته چیزی حدود

دو هزار سال پیش از میلاد اکثر مردم از لیوان فلزی برای نوشیدن مایعات استفاده می‌کردند. لیوان‌های فلزی از جنس برنز، طلا و نقره بودند.

5. ژاپنی‌ها و چینی‌ها نخستین لیوان‌های سفالی خود را ده هزار سال پیش از میلاد ساختند.

6. لیوان‌های گِلی هم توسط یونانی‌ها حدود چهار تا پنج هزار سال پیش از میلاد ساخته شدند. دیواره این لیوان‌ها بسیار ضخیم بود و نوشیدن مایعات با آنها را دشوار می‌ساخت. حتی تصور نوشیدن چای یا قهوه داغ در لیوان‌های گلی غیرممکن است!

7. هر ماگی می‌تواند ماگ قهوه باشد اما به طور معمول اندازه ماگ قهوه به قدری است که می‌توان در آن سوپ هم سرو کرد. در بعضی کافه‌ها و رستوران‌های مدرن ماگ‌های زیبایی برای سرو سوپ مورد استفاده قرار می‌گیرد که برای مشتریان بسیار خوشایند است. معمولا استفاده از ماگ برای هر نوع نوشیدنی و مایعات گرم مطلوب و دلپذیر است.

8. آیا می‌دانید ماگ‌های قهوه معمولا نسبت به گرما و سرما عایق هستند؟ دیواره‌های ضخیم آنها از سرد شدن سریع نوشیدنی‌های گرم جلوگیری می‌کند.

9. ماگ‌ها از مواد مختلفی ساخته می‌شوند اما اغلب ماگ‌هایی که در بازار وجود دارند از جنس چینی، سرامیک، فلز، چوب و شیشه هستند. لیوان‌های کاغذی یا پلاستیکی هم تولید می‌شوند اما دیگر ماگ به حساب نمی‌آیند.

10. یکی از مزیت‌های ماگ این است که وقتی حاوی نوشیدنی داغ باشد انگشتان دستمان را نمی‌سوزاند. وجود دسته برای ماگ باعث می‌شود به راحتی آن را در دست بگیریم و از نوشیدن قهوه و چای لذت ببریم.

11. بعضی دسرها را می‌توان با استفاده از ماگ و داخل مایکروویو درست کرد. کیک‌های لیوانی و دسرهای شکلاتی خوشمزه را می‌توانید به سادگی و در مدت زمان کوتاهی با ماگ آماده کنید و در کنار اعضای خانواده از خوردنش لذت ببرید.

12. ماگ‌ها برای درست کردن کلکسیون انتخابی بی‌نظیر هستند. شما به هر سفری که می‌روید از آنجا ماگ به عنوان سوغات به همراه خود بیاورید. با این کار هر زمان که از آن ماگ استفاده کنید یاد خاطرات خوش سفر خواهید افتاد. ماگ‌ها بادوام هستند و می‌توانید سال‌های سال از آنها استفاده کنید یا حتی به صورت دکوری فضای منزل را با آنها زیباتر کنید.

13. شکل ماگ‌های قهوه با لیوان‌های دیگر تفاوت دارد. قسمت پایین ماگ معمولا مقعر است و لبه ماگ به‌گونه‌ای طراحی شده که قهوه و چای مدت طولانی‌تری گرم بماند.

14. ماگ‌های حرارتی طوری ساخته شده‌اند که با تغییر دما طرحی رویشان نمایان می‌شود. وقتی مایعی داغ مثل چای یا قهوه داخل ماگ ریخته می‌شود بدنه آن داغ شده و رنگ آن تغییر می‌کند. به همین دلیل به لیوان‌های حرارتی لیوان جادویی هم می‌گویند.

15. در میان تمام هدایای تبلیغاتی جهان احتمالا ماگ و لیوان مطلوب‌ترین آنها برای مخاطبان و مشتریان است. به اطراف خود نگاه کنید. لیوان‌های تبلیغاتی در همه جا حضور دارند.

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 208 تاريخ : يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 13:32

خبرنامه